Bij Dijck & de Ridder werken we met Exact. Dankzij Exact Online kunnen wij u altijd en overal inzicht bieden in uw financiële situatie. Hierdoor kunt u gemakkelijker bedrijf gerelateerde keuzes maken en weet u precies hoe uw onderneming ervoor staat. Onze cliënten krijgen toegang tot de app ‘Mijn Dijck & de Ridder’. U kunt op ieder moment inloggen in uw eigen administratie. Op ‘Mijn Dijck & de Ridder’ krijgt u alle informatie die u nodig heeft op één plek te zien. U kunt eenvoudig via de app de volgende zaken regelen:
- Facturen en bonnetjes aanleveren;
- Inkomsten en uitgaven bekijken;
- Overzicht van alle in- en verkoopfacturen;
- Inkoopfacturen en btw-aangiftes goedkeuren;
- Openstaande posten controleren;
- Rapportages analyseren;
- Leveranciers betalen;
- Relatiebeheer;
- Verkoopfacturen maken.
U krijgt direct relevant inzicht in hoe u er financieel voor staat en wij houden gemakkelijk en snel de boekhouding actueel.
Gemakkelijk samenwerken
Via ‘Mijn Dijck & de Ridder’ kunt u online veel zelf regelen. Daarnaast is het de manier om goed samen te werken. Er is minder papierwerk nodig en het is een snelle en gemakkelijke manier om digitaal samen te werken met Dijck & de Ridder.
Voordelen van Exact Online voor u
Werken met ‘Mijn Dijck & de Ridder’ van Exact Online biedt u de volgende voordelen:
- Sneller inzicht in uw financiën en bedrijfsresultaten;
- Efficiënter samenwerken;
- Documenten levert u snel en gemakkelijk in;
- Eenvoudige manier van klantbeheer en communicatie;
- Makkelijk goedkeuren van BTW aangiften;
- Eenvoudig banktransacties verwerken;
- Verkoopfacturen maken en direct versturen vanuit de app.
Bent u benieuwd naar alle mogelijkheden van ‘Mijn Dijck & de Ridder’? Download dan hieronder de infosheet.
Neem voor meer informatie over hoe wij Exact Online inzetten contact met ons op.
Digitaal aanleveren met Mijn[Kantoor]
Digitaal communiceren met Mijn[Kantoor]
Digitaal inzicht met Mijn[Kantoor]
Goedkeuren facturen met Mijn[Kantoor]